The Future of Customer Experience Conference болж өнгөрлөө

The Future of Customer Experience Conference болж өнгөрлөө

Хэрэглэгчдийн зан төлөв, амьдралын хэв маяг өөрчлөгдөж, маркетингийн технологи, дижитал шилжилт эрчимжиж буй энэ цаг үед “Customer Experience” (CX) буюу хэрэглэгчдийн туршлагын талаар чухалчилж үзэх болсон. Үйлчилгээний хөгжлийн дараагийн түвшин болох “Хэрэглэгчийн туршлага” буюу “Customer Experience” ойлголтыг түгээн дэлгэрүүлэх, дижитал шилжилт, технологи болон хэрэглэгч төвтэй бодлогын уялдаа, ухаалаг шийдлүүдийг санал болгох зорилготой “The Future of Customer Experience” арга хэмжээ 2022 оны 5-р сарын 19-ны өдөр Монгол Улсад анх удаа зохион байгуулагдлаа.

Дэлгэрэнгүй
Хэрэглэгчийн замналын зураглалыг хэрхэн хийх вэ? (Загвар + Хичээл)

Хэрэглэгчийн замналын зураглалыг хэрхэн хийх вэ? (Загвар + Хичээл)

Хэрэглэгчийн туршлагыг сайжруулах аргуудаас хамгийн түгээмэл ашиглагддаг арга бол CUSTOMER JOURNEY MAPPING буюу хэрэглэгчийн замналын зураглал юм. Энэхүү аргачлал нь бизнес эрхлэгчдэд үйлчлүүлэгчийнхээ байр сууринд орж, бизнесээ хэрэглэгчийнхээ өнцгөөс харж, үйл ажиллагаагаа сайжруулахад тусалдаг харьцангуй энгийн аргачлал юм.

Дэлгэрэнгүй
Хэрэглэгчийн туршлагыг (CX) сайжруулснаар Zappos хэрхэн амжилтад хүрсэн бэ?

Хэрэглэгчийн туршлагыг (CX) сайжруулснаар Zappos хэрхэн амжилтад хүрсэн бэ?

“Zappos” таны захиалгыг урд шөнө нь аваад өглөөний цайгаа ууж амжаагүй байхад гэрт чинь хүргэж өгөх болно.

Дэлгэрэнгүй